Samenwerken en communicatie

Waarom deze workshop?

Een van de uitdagingen waar wij accountants vaak over horen is dat de onderlinge communicatie tussen medewerkers en afdelingen en daarmee de samenwerking te wensen overlaat. Met alle gevolgen vandien. Voor de organisatie en de klant. En dat zij dit graag anders zouden zien, maar niet weten hoe.

Jammer, want als er beter gecommuniceerd en samengewerkt wordt, heeft dat positieve invloed op klanten, medewerkers en het resultaat.

Dit haal je uit de workshop:

  • Inzicht in knelpunten in samenwerking en communicatie in het dagelijkse werk voor klanten
  • Ideeën en gedragen oplossingen
  • concrete acties
Alt

Wat gaan we doen?

In de workshop Samenwerken & communicatie wordt helder hoe er beter kan worden samengewerkt.

Multidisciplinair en afdeling overstijgend waarbij de klant centraal staat. Wat gaat er nu niet lekker in de communicatie, wat zijn de gevolgen en hoe kan anders?

Lees meer over de workshopleiders

Meer informatie over onze workshop en inschrijving

We houden altijd een intake om zo de beste workshop voor je kantoor neer te zetten. Gewoon bij jou op kantoor, De workshop zelf beslaat 2 dagdelen. Stuur ons een bericht voor een vrijblijvend gesprek.

Aanbevolen door:

Wil je deze groeikansen niet laten liggen?

Wil je meer weten over de in company mogelijkheden van deze of onze andere workshops? Stuur ons een bericht en we nemen zo snel mogelijk contact met je op.

‘Korte quote klantreactie kan hier geplaatst worden’

Naam hier plaatsen

Andere accountants volgden ook

Inspiratiesessie Anders denken, slimmer werken: naar duurzame efficiëntie

Ontdek de onbenutte kansen in de dagelijkse manier van werken en de wijze waarop je met de klant omgaat. Krijg inzicht in praktische manieren om efficiënter te werken en klantwaarde te verhogen. Dit is jouw kans om kosten te verlagen, klanten en medewerkers tevreden te stellen en te ontdekken waar winst te behalen is.

Lees verder

Toegevoegde waarde door advies – Word de businesspartner van je klant!

Je hebt de kennis en kunde in huis voor een proactieve rol in adviesdienstverlening. Maar hoe creëer en detecteer je adviesbehoeften bij je klant? Leer je waarde toevoegen met betaalde opdrachten en word businesspartner van je klant.

Lees verder

Strategiëen voor duurzaam succes: aantrekken en behouden van toptalent

Hoe vaak overkomt het je dat een ingewerkte medewerker weggaat? En voel je je soms het opleidingsinstituut van je collega’s in de markt? Ontvang concrete handvatten voor effectief personeelsbehoud.

Lees verder

uncode-placeholder