We wilden graag het denken in salesfunnels introduceren bij onze professionals. Met een flinke dosis energie en pragmatiek heeft Sandra hen aangespoord om goed na te denken via welke klanten hun budget haalbaar is. Daarna kon mijn salesteam doelmatig aan de slag.

Scherpe vragen en heldere keuzes
Sandra hielp ons door het stellen van scherpe vragen en maken van heldere keuzes. Hoe besteed je de spaarzame tijd die je vaak hebt het meest effectief? Welke segmenten leveren het meest op? Voor wie hebben we het beste aanbod, ofwel waar kunnen we het meest succesvol zijn? Waar liggen je kansen tot up-sell en cross-sell? Welke nieuwe klanten ga je proactief benaderen om een optimaal klantportfolio te bedienen?

Praktische workshops
Kortom, zoek je een boost en inspiratie voor je salesbeleid en salesteam? Huur dan Sandra in. Met een paar workshops heeft ze het denken in salesfunnels geïntroduceerd!

Linda Schulte
Commercieel directeur van Eurofins Food, Feed, Water Benelux