Maak kennis met de experts van OHM Advies. Specialisten in hun vakgebied, die met hun energie en drive een scala aan groeikansen voor accountants zien. Zij verzorgen de serie workshops voor accountantskantoren, die dankzij het interactieve karakter direct inzicht en concrete oplossingen op maat bieden.
Workshopleiders
Over Sandra Ohm
Sandra is business inspirator en verandermanager voor ondernemers die meer uit hun bedrijf willen halen. Geïnspireerd door de behoefte in de markt aan praktische, laagdrempelige en écht werkende oplossingen, ontwikkelde ze een veranderprogramma voor accountantskantoren. Sandra daagt je voortdurend uit om de ‘vraag achter de vraag’ te zien en te beantwoorden. De uitdaging bij de oorzaak aanpakken en de symptomen links laten liggen. Écht werkende oplossingen dus!
Over Jeannette de Bree Wondergem
Jeannette is gespecialiseerd in de gedragscomponent van veranderingen. Op organische wijze brengt ze belangrijke veranderingen duurzaam tot stand. En altijd vanuit een scherpe kijk op business en commerciële kansen! Jeannette richt zich bij OHM op strategie- en organisatieontwikkeling, met speciale aandacht voor leiderschapsontwikkeling en teamcoaching.
Over Tessa de Flines
Tessa is gespecialiseerd in structuur aanbrengen, procesverbetering, project- en verandermanagement.
Als enthousiaste en deskundige facilitator en trainer inspireert ze jou de status quo in twijfel te trekken en verandering te omarmen. Tessa richt zich bij OHM op de workshops die te maken hebben met procesoptimalisatie en efficiënter werken.
Over Willem Minderhoud
Willem is managing partner bij boutique consultancy Flatland, dat zich specialiseert in het ondersteunen van veranderprocessen in organisaties door middel van tekenen. Met zijn tekeningen brengt hij teams in versnelling met helderheid en creativiteit. Speciaal voor OHM Advies dacht hij mee en visualiseerde hij de aanpak en templates voor accountantskantoren. Hij is bij OHM dé exclusieve partner voor creatieve strategie- en activatie sessies.
Verhalen van klanten
Frisse kijk op accountantskantoor
AT&C accountants & belastingadviseurs in Tiel staat voor commitment en intensieve samenwerking. Het merendeel van de medewerkers is AA, RA of fiscalist. Hoge kwaliteit en korte doorlooptijden zijn dan ook kenmerkend voor het accountantskantoor.
Workshops
voor accountantskantoren
Toegevoegde waarde door advies – Word de businesspartner van je klant!
Je hebt de kennis en kunde in huis voor een proactieve rol in adviesdienstverlening. Maar hoe creëer en detecteer je adviesbehoeften bij je klant? Leer je waarde toevoegen met betaalde opdrachten en word businesspartner van je klant.
Strategiëen voor duurzaam succes: aantrekken en behouden van toptalent
Hoe vaak overkomt het je dat een ingewerkte medewerker weggaat? En voel je je soms het opleidingsinstituut van je collega’s in de markt? Ontvang concrete handvatten voor effectief personeelsbehoud.
Omzetgroei door klantgericht adviseren: ontdek de succesfactoren
Is advisering nog een te beperkt aandeel in de omzet? Leer het totaalaanbod van dienstverlening doorvertalen naar klantbehoefte en creëer een onmisbare basis voor adviserend verkopen, klantenbinding en partnership op lange termijn.
Customer Journey – de klantreis
Denk je wel voldoende vanuit de klant? Of worden de processen van binnenuit bepaald? Vaak is dat laatste het geval. Leer denken vanuit klantperspectief en behaal een veel groter effect uit marketing, communicatie en je manier van werken.
Samenwerken en communicatie
Samenwerkingen tussen medewerkers en afdelingen zouden in veel gevallen wat soepeler mogen verlopen. Herkenbaar? Verkrijg inzicht en oplossingen voor multidisciplinair en afdelingsoverstijgend communiceren, waarbij de klant centraal staat.
Efficiënter werken – De jaarrekening als groeimotor
Heb je het gevoel dat sommige werkzaamheden te veel tijd kosten? Dat het jaarrekeningproces of de adviesdienstverlening efficiënter moeten kunnen? Optimaliseer processen en samenwerkingen en verbeter zo je rendement.
Klantgericht succes: ontdek de waarde van klantsegmentatie
Heb je de winstgevendheid per klant duidelijk in beeld? Of bedien je iedere klant volgens hetzelfde principe? Gedifferentieerde klantbediening leidt tot een efficiencyslag aan de kostenkant en klantenbinding op langere termijn.
Terugdringen afboeken uren
Percentage afgeboekte uren hoger dan gewenst? Vaak is niet duidelijk hoe dat komt. Aan de hand van het jaarrekeningproces en praktische tools ontdek je oplossingen om dit te verbeteren. Je realiseert na de workshop een hogere winstgevendheid.